Zbieraj punkty w programie lojalnościowym i wymieniaj je na bezpłatne produkty!  

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
– imię i nazwisko,
– adres e-mail lub adres do korespondencji,
– nr telefonu,
– wskazanie przyczyna reklamacji lub zwrotu.
– data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią lub oryginalem potwierdzenia zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
YogaMat Barbara Stryczniewicz

Budzyń 63

32-060 Liszki

Uwaga! Koszt wysyłki towaru do sprzedawcy ponosi konsument.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny zwrotu. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym towarem.  

YogaMat Barbara Stryczniewicz

Budzyń 63

32-060 Liszki

Przypomnienie: Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.